:.Fly through the cloud[s].:
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Me Linkie[s] Stuff

Annyeonghaseyo!. Welcome to my wonderworld. Replace this annoying profile with your[s].


Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edited by: CikeyQa
Re-Edited by: You  


berubah-ubah

selamat petang

salam ....

dua tiga minggu ni hujan jek .....
bila panas nk hujan bila hujan nk soh panas plak
bju x kering la ape laaaaaa
bila panas...
panasnye....
kena la ngn tajuk kte berubah-ubah
penderian yg tak pernah tetap

mcm 2 jugak lah kasih sayang kte...
sentiasa berubah2.......
awal perkenalan saling sayang menyayangi
semakin lama hubungan sayang kita semakin pudar
umpama roda yg berputar2 ada di bawah,
ada di atas, sentiasa tidak berada dia satu tempat

aku berkawan dgn sang f ni hampir 10 tahun...
kami bercinta sejak zaman persekolahan mase 2 aku baru form 1
budak2 jb ckp baru nak up
ingatkn percntaan kami smpi ke pelamin tp 
semuanye berubah sangat2 berubah
mungkin semua ini ada hikmah..dia da pn bertunang dan akn berkahwin...tahniah buat dia

ha mesti korang nk tahu mcm ne ngn aku nye perasaan jeloz ke x
oppsss sorry aku x penah nk jeloz ok
sakit hati. ummmm jap2 nk rase
lohh x de gak..skit ati x jeloz pn x...
kenape ek
sbb setiap pertemuan jodoh semua da tertulis....
aku x de sikit pn rase cemburu...
bahkan aku ok ngn tunang dia...
 ni la sbab kenapa 
setiap ape yang kte punya akan berubah-ubahso 
bf ke tunang ke suami ke...jgn angp dia kte punya...
angap dia seorg teman yg boleh begurau2..
akn abadi hubungan...